17% от българите са в Интернет, а тези, които поръчват продукти и услуги онлайн, са 22 на сто. Общият брой на хората в България, които поръчват храна онлайн, е 6.5%. Този резултат обаче непрекъснато нараства положително, казва Владимир Давчев, ...

В КСО проектите най-често срещаната грешка е да „играем на сигурно“ и да подкрепяме „модерни“ или „обществено угодни“ инициативи. Това е краткосрочен и повъхностен подход и не само КСО експертите го разпознават, коментира д-р Марина ...

Вече повече от десетилетие роботите в рекламната индустрия доставят ниво на персонализация невъзможно за хората. Затова най-честият въпрос е ако изкуственият интелект постепенно завладява маркетинг дейностите, ще ни изместят ли роботите? ...

На 31 май 2016 г., стартира гласуването в първия етап на потребителската класация “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. От днес до 9 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 38 категории, като гласува за нея на он-лайн ...

Дискусия за Бъдещето на технологиите и бизнеса ще се проведе на 30 май 2017 година - София тех парк, Лабораторен комплекс, 9.00 часа.Тя е част от Международния форум Sharks in IT / Tech Summit, който ще предложи силни лектори и вдъхновяващи ...

Никола Рахнев спечели тази година приза “Най-зелена личност” след като поведе със стотици гласове пред съперниците си – алпинистът Боян Петров и предприемачът Трифон Михайлов.Наградата е част от националния конкурс “Най-зелените компании в ...

За основаването и бъдещите планове на "Параграф 42", вижте какво сподели Александър ХристовРадослав Бимбалов, д-р Александър Христов и Гергана Иванова обявиха, че обединяват усилия за създаването на ПР агенция под името „Параграф 42“. Предвижда ...

Световно признатия лайф коуч Лучия Джованини идва в България за своя първи практически уъркшоп. Тя е автор на бестселърите „Толкова различен живот“ и „Освободи живота си“ издадени на български от ИК „Колибри“ 2015г., както и на книгите ...

На 31 май 2017 г., сряда, стартира първи етап на потребителската класация “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Инициативата се реализира за девета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. ...

Вече няма граници в глобалното общество, същото е и в комуникацията, смята Катя Димитрова (председател на Българската Асоциация на ПР Агенциите, собственик и управител на комуникационната група Интерпартнерс) в специално интервю за b2b Media  по ...