Основни акценти:
• Аксенчър ще засили присъствието си в страната чрез старт на дейността на нов Оперативен център, позициониран в София.
• Компанията ще разкрие 100 нови позиции до края на 2021 г. за кандидати с отлични познания по някой от следните езици: френски, немски, италиански, испански, португалски, гръцки, турски или нидерландски.
• След назначаване на която и да е от позициите, одобрените кандидати ще преминат през двумесечно обучение за повишаване на квалификацията в специализираната сфера на дейност на компанията. По този начин, новите служители подобряват своя опит в сектора, а също и езиковите си познания, умения за обслужване на клиенти и за справяне с трудности.
• През предходната фискална година Аксенчър инвестира над 866 млн. долара в обучение и развитие на своите специалисти. В тази сума се включват и допълнителни инвестиции в преквалификация на таланти за извършване на по-сложна и удовлетворяваща за тях дейност.
• Оперативният център на компанията допълва и надгражда дейността на съществуващия и по-рано Технологичен център на Аксенчър у нас, в който понастоящем работят 200 професионалисти в IT сферата.
Ралука Бургелеа, която ръководи Оперативните центрове на Аксенчър в България и Румъния, допълва:
„Хората са нашият най-ценен ресурс и способността ни да утвърждаваме и развиваме техните таланти във време, в което те стават все по-важни за нашия успех, е от ключово значение за обезпечаване на представянето ни в бъдеще. Използвайки силата на данните за вземане на решения, увеличаване на човешките възможности, с помощта на технологиите и разширяване на гъвкавите модели на работа с машинен интелект, работим рамо да рамо със своите партньори и им помагаме да преосмислят своето бъдеще и да преодолеят предизвикателствата, пред които са изправени.“
• Аксенчър ще засили присъствието си в страната чрез старт на дейността на нов Оперативен център, позициониран в София.
• Компанията ще разкрие 100 нови позиции до края на 2021 г. за кандидати с отлични познания по някой от следните езици: френски, немски, италиански, испански, португалски, гръцки, турски или нидерландски.
• След назначаване на която и да е от позициите, одобрените кандидати ще преминат през двумесечно обучение за повишаване на квалификацията в специализираната сфера на дейност на компанията. По този начин, новите служители подобряват своя опит в сектора, а също и езиковите си познания, умения за обслужване на клиенти и за справяне с трудности.
• През предходната фискална година Аксенчър инвестира над 866 млн. долара в обучение и развитие на своите специалисти. В тази сума се включват и допълнителни инвестиции в преквалификация на таланти за извършване на по-сложна и удовлетворяваща за тях дейност.
• Оперативният център на компанията допълва и надгражда дейността на съществуващия и по-рано Технологичен център на Аксенчър у нас, в който понастоящем работят 200 професионалисти в IT сферата.
Ралука Бургелеа, която ръководи Оперативните центрове на Аксенчър в България и Румъния, допълва:
„Хората са нашият най-ценен ресурс и способността ни да утвърждаваме и развиваме техните таланти във време, в което те стават все по-важни за нашия успех, е от ключово значение за обезпечаване на представянето ни в бъдеще. Използвайки силата на данните за вземане на решения, увеличаване на човешките възможности, с помощта на технологиите и разширяване на гъвкавите модели на работа с машинен интелект, работим рамо да рамо със своите партньори и им помагаме да преосмислят своето бъдеще и да преодолеят предизвикателствата, пред които са изправени.“