1517288Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“: 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда. 

След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“ в следните категории:

  • ·„Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“ Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда
  • ·„Нов продукт“: кампания„VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“ Компания: Актавис ЕАД 
  • ·„Новaуслуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“ Пощенска банка
  • ·"Активиране на бранд": кампания„Почисти и разкраси с Cif“  Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
  • ·Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“ Компания: Декатлон България   
  • ·Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели“ Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД  
  • ·"Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук“ Компания: TELUS International Europe  
  • ·„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“:кампания „Фини кори, фини творби“ Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда 
  • ·„Корпоративен ребрандинг“: кампания „Мтел става А1“ Компания: А1 България ЕАД   
  • ·„Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“ Компания: Загорка АД 
  • ·Студентска награда: 

1во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет

2ро място: Кампания „TeTrade- Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов      брандиран  продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови  финансови услуги“/Борислава Стоименова, УНСС 

На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР, 

г-н Росен Мисов, сподели: 

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсътBAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”  

Подробна информация за конкурса BAAwardsи отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“

Вижте още: